ANUNT CONCURS

System Administrator

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PETROŞANI
Serviciul Public Administratia Pietelor Petrosani
Str. N. Balcescu nr.10, tel., fax 0254-542622
Nr. 144 din 18.02.2015

A N U N Ţ
In conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, Serviciul Public Administratia Pietelor Petroşani, organizează concurs pentru ocuparea unui post de natura contractuala, astfel:
- Sef birou tehnic-administrativ - 1 post -
Condiţii de participare la concurs
- Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta,respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta.
- Vechime in specialitatea studiilor – minimum 2 ani.
- Cunostinte de operare calculator – nivel mediu.

Condiţii generale:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

BIBLIOGRAFIE

1. Legea nr. 477 / 2004 privind Codul de conduitã a personalului contractual din autoritãţile şi instituţiile publice;
2. Legea nr. 319 / 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala,republicata,cu modificarile si completarile ulterioare.
4. H.G. nr. 348/ 2004 privind exercitarea comertului cu produse si servicii de piata in unele zone publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Ordonanta nr.99 / 2000,republicata, privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.
6. Ordonanta nr. 2 / 2001 privind regimul juridic al contraventiilor.
7. H.G. nr.661 / 2001 privind procedura de eliberare a certificatului de producator , cu modificarile ulterioare.
Dosarul propriu de recrutare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului trebuie sa conţină următoarele documente:
a) cererea de înscriere ( formular tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate.
g) curiculum vitae.
h) recomandare de la ultimul loc de munca.
La depunerea dosarului trebuie să prezentaţi actele menţionate mai sus şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Concursul constă în 3 etape succesive:
- Selecţia dosarelor de înscriere
- Probă scrisă
- Interviu
Concursul se va organiza la sediul Serviciului Public Administratia Pietelor Petrosani in data de 16 martie 2015 ora 10,00 proba scrisa, iar interviul in data de 17 martie 2015 ora 10,00.
Dosarele de înscriere la concurs pot fi depuse din data de 23 februarie 2015 pana in data de 06 martie 2015 ora 12,00 la sediul Serviciului Public Administratia Pietelor Petrosani,birou personal. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la telefon 0254/542622.




Sef serviciu Compartiment personal
Cretu Marcel Sorin Nitulescu Mariana Liliana

Close Search Window