COMPARTIMENT SUBVENTII SI PROGRAME PERSOANE DEZAVANTAJATE

System Administrator

Personal de execuție:
MUNTEAN Simona – inspector
ILE Adriana – inspector
ANDRONACHE Anca-Emilia – inspector
IMLING Andreea – inspector
APOSTOL Ionela - magaziner

Program de lucru cu publicul:

Luni – Joi: 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00

Date de contact: 
Sediul D.A.S., etaj 1, camera 7 și camera 16, tel: 0254 542069


Atribuții principale:
a)Preluarea actelor şi verificarea condițiilor de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței și a suplimentului pentru energie, întocmirea dispoziţiilor de stabilire, de modificare, de încetare, de respingere a ajutorului pentru încălzirea locuinței pe perioada sezonului rece și a suplimentului lunar pentru energie;
b)Comunicarea către beneficiari a dispoziţiilor cu privire la drepturile şi facilităţile la care sunt îndreptăţiţi, potrivit legii;
c)Întocmirea anchetelor sociale la domiciliul  persoanelor care solicită ajutoare de încălzire a locuinţei;
d)Întocmirea statelor de plată pentru ajutoarele pentru încălzire a locuinței și a suplimentului pentru energie, a situațiilor centralizatoare prevăzute de lege, comunicarea acestora Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială, furnizorilor și beneficiarilor, conform legii.
e)Preluarea actelor, verificarea condițiilor de eligibilitate, acordarea și/sau distribuirea altor categorii de facilități, persoanelor defavorizate, aprobate prin hotărâri ale consiliului local sau stabilite prin programe naționale, în conformitate cu prevederile legale .

Ajutorul pentru încălzirea locuinţei și suplimentul pentru energie se acordă consumatorilor vulnerabili, ale căror venituri sunt de până la valoarea de 1.386 lei/persoană în cazul familiei, şi de 2.053 lei, în cazul persoanei singure, și are ca scop acoperirea integrală sau, după caz, a unei părţi din cheltuielile cu încălzirea locuinţei.

ACTE NECESARE:

 - Cerere și declarație pe propria răspundere - formular tip;
- Documente privind dreptul de folosință asupra locuinței (contract de vânzare-cumpărare, închiriere, comodat, contract cu clauze de întreținere, certificat de mostenitor, autorizație de construcție etc.);
- Documente privind componenţa familiei (acte de identitate B.I./C.I, certificate de naştere copii, iar după caz: certificat de căsătorie, sentință de divorț, certificat de deces, Hotărâre judecătorească/sau hotărârea comisiei pentru protecția copilului privind măsura plasamentului, Hotărâre judecătorească de instituire a tutelei sau dispoziția autorității tutelare,etc.);
- Documente privind veniturile realizate (adeverințe care vor cuprinde salariul net din luna anterioară depunerii cererii precum şi alte drepturi salariale cum ar fi bonuri de masa, prime ș.a., cupon /extras de cont /mandat poștal pentru veniturile din șomaj,  indemnizații, pensii etc.); 
- Factură de plată pentru energie electrică sau gaze naturale
După caz:
- Certificat de încadrare în grad de handicap.
- Cartea de identitate a autoturismului sau a motocicletei cu o vechime mai mare de 10 ani.
- Orice alte acte doveditoare solicitate în mod expres în vederea clarificării situației; 

Cererea - declarația pe propria răspundere însoțită de actele mai sus-menţionate se depune la sediul Direcției de Asistență Socială Petroșani, str. 1 Decembrie 1918 nr.90, etaj.I, camera 7.


FORMULARE - Compartimentul Subvenții și programe persoane dezavantajate


Close Search Window