ANUNT CONCURS DADPP

System Administrator

Direcția Administrarea Domeniului Public şi Privat
Str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, tel.0254-541220, fax 0254-545903
Nr.  3330 din 25.02.2016


A N U N Ţ


In conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,  cu modificările şi completările ulterioare, Direcția Administrarea Domeniului Public şi Privat a municipiului Petroşani, organizează concurs pentru ocuparea unei funcţii contractual vacante de referent tr.IA, în cadrul Compartimentului administrarea domeniului public și privat.


Condiţii generale:


a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


Condiţii de participare la concurs:


studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
vechime în muncă minimum 5 ani.


Bibliografia pentru concurs:


Legea nr. 477/2004 privind  Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală  republicată, cu modificările şi  completările ulterioare;
Ordonanta nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.51/2006 – Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată cu modificările şi  completările ulterioare;


Dosarul propriu de recrutare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului  trebuie sa  conţină următoarele documente:


a)  cererea de înscriere ( formular tip – cam. 27);
b) copia  actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c)  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d)  carnetul de muncă  sau, după caz, adeverinţele care  atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f)  adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate.
g)  curiculum vitae.
La depunerea dosarului trebuie să prezentaţi actele menţionate mai sus şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.


Concursul constă în 3 etape succesive:
-Selecţia dosarelor de înscriere
-Proba scrisă
-Proba interviu


Concursul se va organiza la sediul Primăriei Municipiului Petroşani în data de  18.03.2016, ora 1000  proba scrisă,  data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de înscriere la concurs pot fi depuse din data de 25.02.2016 până în data  de    09.03.2016, ora 16 la Primăria Municipiului Petroşani (registratură), relaţii suplimentare pot fi obţinute la camera 27, et. 2.


Director executiv,
Vişan Daniel-Adinel


Compartiment  resurse umane,                                                                                                                                                                                Popescu Iuliana


Close Search Window