ANUNT CONCURS

System Administrator

ROMÂNIA
JUDEŢUL HUNEDOARA
MUNICIPIUL PETROŞANI
NR. 3229 / 02.03 .2015

A N U N T

În conformitate cu cu prevederile art. 22, alin.1 din H.G.R. nr.611/2008, privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare raportat la dispoziţiile art.58, alin.2, lit.a din Legea nr.188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2) cu modificările şi completările ulterioare, coroborat, vă înştiinţăm că Municipiul Petroşani, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de șef serviciu contatare și impunere persoane fizice și juridice, gr.II, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Petroșani.
Condiţii generale:
- să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr.188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţii specifice de participare la concurs :
Pentru a participa la concursul de rectutare într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice
- să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.57, alin.6, lit.b din Legea nr.188/1999, repectiv vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim 2 ani;
-studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice (în condiţiile art. 31 alin. (1) din Legea nr. 284/2010 - Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare);
Bibliografia pentru concurs :
 Legea nr. 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 Legea nr.7/2004 – privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
 Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, – titlul IX, cu modificările şi completările ulterioare;
 Legea nr.273/2006 -privind finantele publice locale , cu modificările şi completările ulterioare;

 Legea nr.82/1991 - Legea contabilitatii, modificată, cu modificările şi completările ulterioare;
 Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;
 O.G. Nr. 92/2003, privind Codul de procedură fiscală, republicată ,cu modificările şi completările ulterioare;
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.
Concursul constă în 3 etape succesive:
- selecţia dosarelor de înscriere;
- proba scrisă;
- interviul.
Concursul se va organiza la sediul Primariei Municipiului Petroşani, str. 1 Decembrie 1918, nr. 93 în data de 16.04.2015, ora 10 proba scrisă şi interviul.
Dosarele de înscriere pot fi depuse la registratura Primăriei Municipiului Petroşani din data de 02.03.2015, până în data de 23.03.2015, ora 16, după ce vor fi verificate de secretarul comisiei de concurs.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să cuprindă următoarele acte :
 Formularul tip de înscriere la concurs (compartimentul resurse umane sau pe www petrosani.ro );
 Copia actului de identitate;
 Copia diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
 Copia carnetului de muncă sau după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
 Cazier judiciar ;
 Adeverintă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (adeverinţa trebuie să cuprindă în clar:numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice);
 Copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale, sau după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
 Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică (formular de la compartimentul resurse umane) ;
 Curriculum Vittae.
La depunerea dosarului trebuie să prezentaţi actele menţionate mai sus şi în original.
Relaţii suplimentare pot fi obţinute la compartimentul resurse umane et. 2, cam. 24.
Primar ,
Florin Tiberiu Iacob - Ridzi
Compartimentul resurse umane,
Otilia Stanisel

Close Search Window