Centrul de Informare a Cetăţeanului / Registratură

 

Centrul de Informare a Cetăţeanului / Registratură

Componenţa:

Claudia ALICU
Mirela  Alina NEGOE

Atribuţii:

Centrul de Informare a Cetăţeanului face parte din cadrul Serviciului Relaţii Publice, Cultură, Relaţii Externe şi reprezintă baza comunicării în ambele sensuri între cetăţeni şi administraţie, o comunicare profesională, oferind relaţii privind modalitatea de a obţine diverse documente, aprobări, avize, care, potrivit legii, intră în competenţa Primăriei şi Consiliului Local.

Centrul de Informare a Cetăţeanului:
– asigură accesul la informaţie, în domeniul administraţiei locale;
– oferă informaţii cetăţenilor cu privire la activitatea Primăriei şi a Consiliului Local;
– asigură activitatea de audienţe la conducerea Primăriei;
– asigură şi oferă cetăţenilor formularele tipizate, prevăzute de lege;
– asigură respectarea prevederilor Legii nr. 544/2001 privind accesul la informaţiile de interes public;
– organizează în cadrul punctului de informare-documentare al instituţiei accesul publicului la informaţiile furnizate din oficiu.

Program de lucru cu publicul:

Luni – Vineri: 8.30 – 16.30
Marţi: 8.30 – 18.30

Date de contact:

Sediul Primăriei, Camera 7
Telefon: 0254.541.220, interior 125; 0254.548.410
Tel. Verde: 0800.800.252

 

Registratură

Componenţa biroului:

Mirela CRUCERU
Cornelia DOBRE

Atribuţii:

Asigură corespondenţa internă şi externă a instituţiei

Program de lucru cu publicul:

Luni – Joi: 08.00 – 16.30
Vineri: 08 – 14.00 (vineri, între 14.00- 16.30, pentru înregistrare documente, cetăţeanul poate merge la Centrul de Informare a Cetăţeanului)

Date de contact:

Sediul Primăriei, Camera 5
Telefon: 0254.541.220, interior 207

Comments are closed